 |
| Työ alkaa moniurahihnan irroittamisella, tämä tapahtuu laturin pultteja löysäämällä ja kääntämällä laturia. |
Näyttötyö: Teimme Nikon kanssa näyttötyönä jakohihnan vaihdon vanhanliiton 12-venttiiliseen Corollaan.
 |
| Tässä irroitettu moniurahihna |
 |
| Seuraavaksi irroitetaan kampiakselin hihnapyörä jotta saamme poistettua jakohihnan suojamuovit. |
 |
| Ja näin lähtee hihnapyörä |
 |
| Tässä lähtee jakopään suojamuovit. |
 |
| Nyt katsotaan jakopään ajoitusmerkit kohdilleen ja sitten vaan katkaistaan hihna mattopuukolla. |
 |
| Tämän jälkeen irroitetaan vanhat kiristinrullat. |
 |
| Siinä uudet kiristirullat paikoillaan ja valmiina uuteen hihnaan. |
 |
| Uusi hihna pois pussistaan. |
 |
| Siinä uusi hihna paikoillaan ja suovamuovi menossa paikoilleen. |
 |
| Lisää kuvateksti |
 |
| Muovien paikalleenlaittelua. |
 |
| Tähän jälkeen moniurahihna takaisin paikoilleen. |
 |
| Hihna paikoillaan ja kiristetty. |
 |
| Tässä valmis paketti. |
|
|
|
|
|
|
|
Kuvista jäi pois työvaihe missä tarkistimme konetta pyörittämällä jakopään ajoitusmerkit.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti